A A

Menu
Home / Welzijn / Hulpvragen / Hulp bij uw administratie

Hulp bij uw administratie

De administratie blijft voor de meeste mensen een dingetje. Is uw administratie nog op orde? Deskundige vrijwilligers helpen u graag om uw thuisadministratie te ordenen. Indien nodig helpen ze u bij uw post, het inzichtelijk maken van uw administratie (inkomsten en uitgaven) en het maken van een budget*. Ook geven de vrijwilligers u graag ondersteuning bij het contacteren van bepaalde instanties en het invullen van formulieren voor bijvoorbeeld de aanvraag van gemeentelijke voorzieningen zoals huur- en zorgtoeslag.

Mocht u geen netwerk hebben (kinderen, buren, vrienden) of financiële ruimte om iemand in te huren*, dan kunt u contact met ons opnemen. Voor het invullen van belastingformulieren wordt € 5,- gerekend.

* Voor deze diensten geldt dat die worden geboden aan inwoners met een klein (sociaal) netwerk, die niet de financiële middelen hebben om iemand in te huren. SWOM zal beoordelen of u in aanmerking komt voor deze dienst.