A A

Menu
Home / Welzijn / Hulpvragen / Hulp bij uw administratie

Hulp bij uw administratie

De administratie blijft voor de meeste mensen een dingetje. Is uw administratie niet op orde? Deskundige vrijwilligers helpen u graag om uw thuisadministratie te ordenen. Indien nodig helpen ze u bij uw post, het inzichtelijk maken van uw administratie (inkomsten en uitgaven) en het maken van een budget. Ook helpen de vrijwilligers u bij het contact opnemen van bepaalde (overheids)instanties en het invullen van formulieren voor bijvoorbeeld de aanvraag van gemeentelijke voorzieningen zoals huur- en zorgtoeslag. Heeft u geen (sociaal) netwerk (kinderen, buren, vrienden) of de financiële ruimte om iemand in te huren*, dan kunt u contact met ons opnemen.

Elke dinsdag van 10:00 tot 12:00 uur kunt u met uw vragen binnenlopen bij het inloopspreekuur van het Sociaal Team. Dat kan zonder afspraak en de hulp is gratis.

* Een medewerker van SWOM beoordeelt of u in aanmerking komt voor deze dienst.